درمان خروپف

خروپف در اثر مسدود شدن بخشی از راه هوایی ایجاد می شود و خروپف بزرگسالان یکی از علل رایج اختلالات خواب آنهاست. پس از خواب، ماهیچه های سقف دهان، گلو و زبان استراحت می کنند و اگر این ماهیچه ها بیش از حد آزاد باشند، ممکن است به عقب گلو برگشته و راه هوایی را مسدود سازند. با چانه بند ضد خروپف به خروپف های شبانه خاتمه دهید.  هوای عبوری از این مسیرها حین تنفس سبب ارتعاش بافت های آزاد شده و این ارتعاش صدایی وزوز مانند به نام خرخر ایجاد می کنند. خوشبختانه، در سال های اخیر وسایل کمک درمانی بسیاری تحت عنوان “دستگاه ضد خروپف” به کمک درمان خرخر در خواب آمده اند که در ادامه به ۴ مورد از برترین قطعات دهانی آنها اشاره می کنیم: با چانه بند ضد خروپف به خروپف های شبانه خاتمه دهید.

۴ دستگاه ضد خروپف برتر سال ۲۰۱۷

۱٫ دستگاه ضد خروپف VitalSleep

این دستگاه ضد خروپف، علاوه بر قیمت مناسب، کمترین میزان مرجوعی در میان مشتریان را داشته و این رضایت، سبب قرارگیری این وسیله ضد خروپف در رتبه اول شده است. قطعه دهانی ضد خروپف VitalSleep به آرامی فک پایین را به جلو می راند تا راه هوایی فرد را باز نگه دارد. با چانه بند ضد خروپف به خروپف های شبانه خاتمه دهید. جریان هوای بهبودیافته خروپف را کم کرده و به فرد اجازه می دهد در خواب ساده تر و طبیعی تر نفس بکشد. دستگاه ضد خروپف VitalSleep قابل قالب گیری و قابل تنظیم بوده و اندازه یا شکل دهان فرد اختلالی در عملکرد آن ایجاد نمی کند. دستگاه ضد خروپف VitalSleep در دو سایز وجود دارد که نوع بزرگتر برای آقایان و نوع دوم برای بانوان توصیه می شود. با چانه بند ضد خروپف به خروپف های شبانه خاتمه دهید.

درمان خروپف

اگر فرد قصد افزایش جریان هوایی خود را داشته باشد می تواند اندازه ورودی را بازتر کند. اغلب مصرف کنندگان دستگاه ضد خروپف VitalSleep را به دلیل طراحی پتنت شده و قالب انعطاف پذیر، راحت ترین وسیله ضد خروپف می دانند. با چانه بند ضد خروپف به خروپف های شبانه خاتمه دهید. دستگاه ضد خروپف VitalSleep همچنین نسبت به سایر ابزارهای ضد خروپف صیقلی و فشرده تر بوده و بنابراین در دهان حجیم به نظر نمی رسد، بعلاوه، برخلاف اغلب وسایل ضد خروپف به فرد اجازه حرکت فک داده و او را محدود نمیکند به پهلو بخوابد. دستگاه ضد خروپفVitalSleep به عنوان یک وسیله پزشکی در امریکا ثبت شده و توسط FDA بعنوان ابزاری ایمن و موثر جهت درمان خروپف شناسایی شده است. جنس دستگاه ضد خروپف VitalSleep از مواد گرید پزشکی غیر سمی بوده و عاری از لاتکس و بیس فنول آ است.

۲٫ دستگاه ضد خروپف Good morning snore solution

دستگاه ضد خرخر Good morning snore solution توسط پزشکان با هدف کارایی و ایمنی ساخته شده و می تواند علاوه بر درمان خروپف و کاهش آن، به درمان آپنه تنفسی ضعیف تا متوسط نیز کمک کند. وسیله ضد خروپف Good morning snore solution قطعه ای دهانی است ککه به آرامی زبان را به جلو می راند و از افتادن آن به عقب گلو و انسداد راه هوایی جلوگیری می کند و از این طریق به درمان خرخر کمک می کند. دستگاه ضد خرخر Good morning snore solution طوری طراحی شده که بی توجه به سایز و فرم دهان قابل استفاده باشد، نرم و انعطاف پذیر بوده و استفاده آسانی دارد. به علاوه، به دلیل درگیر نکردن فک، درد یا ناراحتی فک را به دنبال ندارد. کارایی دستگاه ضد خرخر Good morning snore solution از نظر بالینی ثابت شده و مقاله ای در سال ۲۰۰۸ در ژورنال خواب و تنفس توانایی دستگاه ضد خرخر Good morning snore solution را در درمان خرخر نشان داده و طبق نظر افرادی که از آپنه تنفسی ضعیف در خواب رنج می برده اند، خروپف آنها را تا ۸۵% کاهش داده است. این وسیله بعنوان وسیله پزشکی کلاس ۱ در کانادا و اروپا و کلاس ۲ در  FDA به ثبت رسیده است. با چانه بند ضد خروپف به خروپف های شبانه خاتمه دهید.

درمان خروپف

۳٫ دستگاه ضد خروپف ZQuiet

یکی دیگر از وسایل موثر درمان خروپف، قطعه دهانی ZQuiet است که توسط یک دندانپزشک ساخته شده، فک پایین را به جلو رانده و نیاز به قالب گیری ندارد. در این محصول دو قطعه متفاوت وجود دارد و اگر قطعه اول نتیجه دلخواه را ایجاد نکرد، قطعه دوم فک را بیشتر به جلو هدایت می کند. با چانه بند ضد خروپف به خروپف های شبانه خاتمه دهید. استفاده از دستگاه ضد خروپف ZQuiet نیز مانع حرکت فک نشده  و جهت خوابیدن فرد را تحت تاثیر قرار نمی دهد. این وسیله بعنوان وسیله پزشکی کلاس ۲ در FDA به ثبت رسیده است. با چانه بند ضد خروپف به خروپف های شبانه خاتمه دهید.

درمان خروپف

۴٫ دستگاه ضد خروپف Snoremeds

یکی از وسایل محبوب درمان خروپف در بازار امروز، دستگاه ضد خروپف Snoremeds است و توانسته به درمان خرخر ۸۵% از افراد کمک کند. قطعه دهانی ضد خروپف Snoremeds دو سایز دارد که قطعه بزرگتر برای آقایان توصیه می شود. با چانه بند ضد خروپف به خروپف های شبانه خاتمه دهید. این وسیله نرم و راحت است و به باور اغلب افراد، راحت ترین وسیلهدرمان خرخر موجود است، چراکه برخلاف اغلب قطعات دهانی آنتی اسنور، به فرد اجازه می دهد حین استفاده از آن با دهان هم نفس بکشد. این امر بویژه در افراد سرماخورده، دارای آلرژی یا سایر مشکلات سینوسی که در تنفس از راه بینی مشکل دارند، مفید است. دستگاه ضد خروپف Snoremeds همچنین سوراخهایی دارد که از تجمع بزاق حین خواب جلوگیری می کند و عاری از لاتکس و بیس فنول آ است. FDA کارایی و ایمنی این وسیله را تایید کرده و آنرا برای درمان آپنه تنفسی در خواب ضعیف تا متوسط موثر دانسته است. با چانه بند ضد خروپف به خروپف های شبانه خاتمه دهید.

درمان خروپف

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.